Xarandel - 2012-05-28 16:28:20

Imię: Xarandel
Przydomek: Xar
Wiek: 30lat
Płeć: mężczyzna
Rasa: Naga
Frakcja: Przymierze Cienia

Charakter: Niechętnie dzieli się informacjami, zwykle jest skryty i tajemniczy. Skupia się na poznaniu
i zwiększeniu swych mocy magicznych, a także na podróżowaniu, które według niego może mu pomóc osiągnąć cele. Za prawdziwą potęgę uważa magię mroku. Ideały Królestwa uważa za nazbyt utopijne. Nie lubi gdy ktoś mu rozkazuje, jednak nie ma nic przeciwko sytuacjom, gdy sam wydaje polecenia. Mimo wszystko uważa Nagi za lepszą rasę od innych. Twierdzi, że mają oni do spełnienia kluczową rolę w Przymierzu i zostaną w nim dominującą rasą, gdy tylko upadnie Królestwo. Obecnie jednak Xar współpracuje z przedstawicielami innych narodów(a przynajmniej to udaje, bywa wobec nich cyniczny, złośliwy - wobec smoków szczególnie).

Wygląd: Budowę ciała ma podobną do innych z jego gatunku. Istnieją jednak wyróżniające go cechy: ciemniejszy odcień koloru oczu i grzbiet z barwą przechodzącą w głęboką czerń w przeciwieństwie do reszty ciała. Kończyn nie posiada.

Historia: Urodził się na terenie Niziny Lir, a na ziemiach Przymierza poznał sztukę opanowania żywiołu. Niewiele brakło, by stał się jednym z Wyrzutków. Ceni niezależność, ale uznał jednak, że Cień da mu więcej możliwości.   
Obecnie można go określić mianem podróżnika, istotą nie potrafiącą przez dłuższy czas przesiadywać w jednym miejscu, oraz magiem wspomagającym w wojnie Przymierze Cienia (czy raczej wspiera w wojnie swoich pobratymców, los pozostałych istot przymierza niezbyt go obchodzi).

Znak runiczny: Mag

Żywioł: Mrok

Umiejętności:
~widzenie w ciemności [podstawowe]
~widzenie ukrytych duchów, istot pod wpływem czaru niewidzialności [podstawowe]

~zdolność bycia niewidzialnym (bez ograniczeń)
~tworzenie cienistej kuli, która jest skuteczną bronią (raz na 2 posty)
~wytworzenie mrocznej tarczy, która skutecznie chroni przed atakami (raz na 3 postów, czas działania 2 posty)

~Antymagia [własne] - Mrok trwale rozprasza lub co najmniej poważnie upośledza stałe lub tymczasowe efekty magii na wskazanym obszarze (przykładowo czary/umiejętności żywiołów, nawet te właśnie rzucane - rzucający właśnie blokowany czar musi czekać aż znów będzie mógł skorzystać z umiejętności, albo istoty przywołane za pomocą magii lub "działające" głównie dzięki niej ; raz na cztery posty).
~Strach [własne] - U bytów niższych (przykładowo będą to zwierzęta, nieinteligentne potwory) wywołuje uczucie panicznego strachu (taka istota wtedy zabiera się do ucieczki bez względu na wszystko), a u inteligentnych stworzeń (np. osiem ras) wywołuje uczucie niepokoju uniemożliwiające sprawne działanie i logiczne myślenie. Na przykład pod wpływem tego czaru korzystanie z mocy żywiołów i walka mogą być kłopotliwe/utrudnione i szansa na ich powodzenie  i uzyskanie zamierzonego efektu jest niższa niż zwykle (raz na pięć postów, trwa przez trzy posty).

Hybrydy: -
Umiejętności hybryd: -
Posiadane przedmioty: Magiczny naszyjnik z klejnotem, który stracił swą moc i sakwa przewieszona przez szyję.
Artefakty: -
Ilość złota: 1000



// w umiejętnościach wymyślonych przez siebie dlatego tyle pisałem, bo postanowiłem opisać dokładniej, jak chcę żeby działała klątwa Antymagii i Strach.

Zarroc - 2012-05-29 09:57:56

Akceptuje.

// Bardzo fajne czary :) i rozumiem ... dobrze ze je tak opisales bo dokladnie wiadomo o co chodzi

www.redone.pun.pl www.kaensoprano.pun.pl www.rinnegard.pun.pl www.impressivetitle.pun.pl www.bl.pun.pl