Ogłoszenie


»Sezon drugi WoE rozpoczęty! Trwają jedynie prace wykończeniowe.«
»Zostań redaktorem gazetki!«
»UWAGA! Ponieważ mamy zbyt dużo wyrzutków, zamykamy chwilowo nabór na mieszkańców Ziem Niczyich!«



Nareszcie zawitała wiosna! Dookoła robi się zielono, zwierzęta budzą się ze snu zimowego i każdemu od razu poprawia się humor. Rozpoczyna się chodzenie na przechadzki, wkraczają nowe potrawy i miła atmosfera sprawia, że ciężar wojny zdaje się być lżejszy niż dotychczas. Ach, byle do lata!

#1 2012-04-18 08:51:29

Aida

http://s6.ifotos.pl/img/MGpng_rwxpwep.png

Zarejestrowany: 2011-12-17
Posty: 226
Punktów :   
Rasa: Wilk.
Żywioł: Powietrze.
Frakcja: Odrodzone Królestwo.

Hybrydy żywiołów

Hybrydy żywiołów są połączeniem dwóch żywiołów. Możesz panować nad magią hybrydy po zdobyciu któregoś z artefaktów. Każdy żywioł łączy się dwa razy.


Natura
Ziemia-Woda
Posiadacze tej magi czują silną więź z otaczającą ich naturą. Są oni dzięki temu bardzo spokojni. Wykrywają obecność innych istot, czerpią swoją magię z więzi przyrody. Zazwyczaj lubią spędzać wolny czas w lasach, miejscach oddalonych od miejskiego zgiełku.

~Upodobnienie się do otoczenia. Dzięki temu kamuflażowi przeciwnikowi będzie niezwykle trudno Cię dostrzec. (raz na walkę, działa przez 6 postów)

~Ożywienie drzewa które walczy u Twojego boku. Drzewo to walczy wręcz, jest dość wolne, ale za to bardzo silne i wytrzymałe. (raz na walkę; działa do momentu zniszczenia/wyłączenia)

~Wytworzenie magicznych korzeni, które wyrastając z ziemi, oplatają nogi przeciwników i uniemożliwiają im ruch. (raz na walkę, działa przez 5 postów)

~*~

Metal
Ziemia-Ogień
Metal daje poczucie bezpieczeństwa i niezwykłej obrony, dlatego istoty, które posiadły tą hybrydę, są nierzadko pewne siebie. Wiedzą, czego chcą, co mogą wykorzystać i nie wątpią w swoje działania. Ich magia jest trudna do zwalczenia. Opiera się głównie na magicznych ulepszeniach defensywy.

~Stworzenie na swoim ciele metalowego pancerza który jest bardzo wytrzymały na ataki fizyczne. (raz na walkę; działa przez 6 postów lub przez wyłączenie)

~Metalowa klatka, w którą można uwięzić lub schronić dowolny cel. Klatka jest bardzo trudna do zniszczenia lecz nie ma do niej wejścia. Tam, gdzie powstanie tam zostanie, przynajmniej do momentu, kiedy osoba wykonująca wyłączy technikę bądź jeśli zostanie zniszczona niezwykle silnym atakiem. (raz na walkę; działa do zniszczenia lub odwołania)

~Wytworzenie stalowej ściany, przez którą nie przejdzie żaden atak przeciwnika. (raz na walkę; czas działania 4 posty)

~*~

Lawa
Ogień-Woda
Lawa to hybryda niezwykle niebezpieczna, gdyż wywołuje u przeciwników, którzy nie unikną ataków, rozległe poparzenia, sprawiające że trudniej im jest wygrać walkę. Ci, co znają wiedzę na temat technik tej magii, potrafią zmienić strukturę swego ciała w płynną magmę, albo wytworzyć potężny gejzer.

~Wywołanie gejzeru magmy który tryska lawą w danym miejscu. I będzie w tym miejscu aż do końca walki lub wyłączenia. (raz na walkę; działa do końca bitwy)

~Stworzenie deszczu lawy na danym obszarze. Lawa zadaje duże obrażenia a przed tą techniką można się tylko obronić, a nie uniknąć. (raz na walkę)

~Transformacja w lawę. Podczas używania tej techniki ciało staje się niezwykle płynne, rozciągliwe, mogące wywołać jednym dotykiem bolesne oparzenie. Gdy jesteś przemieniony, możesz wtedy użyć tylko jeszcze jednego czaru. (raz na walkę; działa przez 5 postów lub przez wyłączenie)


~*~

Błyskawica
Wiatr-Ciemność
Błyskawica to dość ciekawa hybryda, dająca jej posiadaczowi władzę nad tym zjawiskiem atmosferycznym oraz i ogólnie nad prądem. U porażonego przeciwnika występują szybkie skurcze mięśni, co chwilowo osłabia lub całkowicie uniemożliwia mu atak.

~Stworzenie pola błyskawic w swoim ciele co pozwala na skupieniu ładunku elektrycznego w dowolnym punkcie. W ten sposób możemy na przykład skupić ładunek w dłoni, a następnie podczas uderzenia porazić przeciwnika prądem. Siła ładunku jest zawsze tak samo równa sile błyskawicy, ale można zmieniać jej natężenie zmniejszając odległość między punktami, w których ów ładunek skupiamy. (raz na walkę; działa przez 6 postów)

~Przywołanie burzy z piorunami która, uderza w każdego przeciwnika na polu walki co post. Piorun łatwo trafi nieruchomy cel. (raz na walkę; czas działania 6 postów)

~Wytworzenie bariery magnetycznej. Jeśli wróg ją przekroczy, zostanie porażony prądem. (raz na walkę; czas działania 5 postów)

~*~

Dusza
Ciemność-Światło
Magia duszy opiera się na przywoływaniu istot z zaświatów oraz umiejętności przemienieniu swego ciała w ducha, aby uniknąć ataków, bądź przeniknąć przez różnorakie przeszkody. Wbrew pozorom jest to odłam dość trudny do opanowania, gdyż ciężko zawładnąć tym, z czym się nie da w jakikolwiek sposób porozumieć.

~Przyzwanie 10 duchów które ranią przeciwników. Duchów nie da się zniszczyć i nie potrafią one się poruszać, a także nie zadają dużych obrażeń. Mogą jednak przestraszyć wroga. (raz na walkę; działa przez 3 posty)

~Przemiana w ducha. Polega ona na tym, że gdy zmienimy się w tego ducha, nie można nas dotknąć w żaden sposób, ale my też nie możemy nikogo dotknąć, chyba że się zmaterializujemy, ale jeśli to zrobimy to w tej turze przeciwnik już może nas zaatakować. (raz na walkę; działa przez 6 postów)

~Oddzielenie duszy od ciała. Duch jest zmaterializowany i można go dotknąć tak samo jak on nas. Duch kieruje swoim ciałem na odległość ale jeśli dusza lub ciało zostanie zranione, otrzymują oni takie same obrażenia. Duch jednak nie czuje bólu, odczuje go dopiero gdy zostanie znów połączony z ciałem. Dość niebezpieczny sposób zmylenia przeciwnika, wymaga dużego poświęcenia, choć w razie szybkiego ataku bywa niezwykle skuteczny. (raz na walkę; działa przez 6 postów)

~*~


Życie

Wiatr-Światło
Magia życia polega na licznych magicznych ulepszeniach i uzdrowieniach, co pozwala na zwiększenie szybkości, wytrzymałości postaci, bądź uleczenie jej z nawet najbardziej groźnych ran. Dlatego warto mieć w swojej drużynie kogoś, kto zna tą hybrydę, gdyż bywa to niezwykle przydatne.

~Wyleczenie wszelkich ran dowolnej osoby. (raz na walkę)

~Zwiększenie dwukrotnie wytrzymałości, siły, i szybkości dowolnego celu. (raz na walkę; działa przez 6 postów)

~Ożywienie martwego sojusznika. (raz na walkę)

Ostatnio edytowany przez Zarroc (2012-05-18 16:40:35)


A może chciałbyś mnie lepiej poznać?

http://s5.ifotos.pl/img/woepng_rxenprq.png
Userbary na innych stronach, gdy jest to zgodne z regulaminem, mile widziane. ;]

Offline

 



Nasz banner: zapraszamy do wymiany!

Image and video hosting by TinyPic



AXIS MUNDI


Aida 40893145
Zarroc 8211873

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ekonomik.pun.pl www.rodzina.pun.pl www.evermore.pun.pl www.dla.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl