Ogłoszenie


»Sezon drugi WoE rozpoczęty! Trwają jedynie prace wykończeniowe.«
»Zostań redaktorem gazetki!«
»UWAGA! Ponieważ mamy zbyt dużo wyrzutków, zamykamy chwilowo nabór na mieszkańców Ziem Niczyich!«



Nareszcie zawitała wiosna! Dookoła robi się zielono, zwierzęta budzą się ze snu zimowego i każdemu od razu poprawia się humor. Rozpoczyna się chodzenie na przechadzki, wkraczają nowe potrawy i miła atmosfera sprawia, że ciężar wojny zdaje się być lżejszy niż dotychczas. Ach, byle do lata!

#1 2012-04-18 08:19:00

Aida

http://s6.ifotos.pl/img/MGpng_rwxpwep.png

Zarejestrowany: 2011-12-17
Posty: 226
Punktów :   
Rasa: Wilk.
Żywioł: Powietrze.
Frakcja: Odrodzone Królestwo.

Żywioły

Atrybuty w świecie War of Elements odgrywają bardzo ważną rolę. To od nich zależą główne umiejętności postaci. Podobnie jak rasy, żywiołu nie można później zmienić. Oprócz tego, atrybut wpływa na cechy charakteru i wygląd bohatera.
Uwaga! Umiejętności przedstawione poniżej nie są wszystkimi możliwymi, które można posiadać. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zajrzyj do działu Kart Postaci.


O g i e ń

Żywioł ognia jest atrybutem dość popularnym i niezarezerwowanym - jak niektórzy myślą, wyłącznie dla smoków. Żywioł ten symbolizuje władzę, porywczość oraz nieprzewidywalność. Istoty o owym atrybucie najczęściej są impulsywne i ciężko im panować nad własnymi emocjami. Główną specjalnością magii ognia jest podpalanie różnych przedmiotów oraz nawet własnego wroga. Najbardziej oporna na ogień jest woda, której ataki są szczególnie efektywne w przypadku stworzeń o owym atrybucie.

Umiejętności:

~zdolności dowódcze [podstawowe]
~odporność na wysoką temperaturę [podstawowe]
~zianie ogniem (brak ograniczeń)
~możliwość uformowania płonącej kuli (raz na 2 posty)
~tworzenie ognistej tarczy chroniącej przed atakami (raz na 3 posty; czas działania 2 posty)
~zdolność podpalenia podłoża wokół siebie, co nie pozwala przeciwnikowi na zbliżenie się (raz na 2 postów; czas działania 1 post)
~inferno - podpala wszystko wokół Twojej postaci, po zakończeniu działania zaklęcia otoczenie wraca do swojego pierwotnego stanu (raz na 10 postów)
~ognisty deszcz - sprawia, że z nieba zaczynają spadać małe ogniste kule, parzące przeciwnika (raz na 5 postów)


W o d a

Woda jest żywiołem spokoju oraz harmonii. Stworzenia o takim atrybucie najczęściej są spokojne i ciężko je wyprowadzić z równowagi. Potrafią trzeźwo myśleć i dzięki temu łatwo im pokonywać różne trudności. Umiejętności magiczne to głównie zmienianie postaci wody znajdującej się w zasięgu wzroku maga. Niektórzy opanowali tą sztukę do perfekcji, tak że potrafią uformować z płynu znajdującego się w pobliskiej kałuży groźne lodowe sztylety. Woda nie jest skuteczna w przypadku istot o żywiole ziemi.

Umiejętności:

~oddychanie pod wodą [podstawowe]
~porozumiewanie się ze zwierzętami w niej żyjącymi, np. z rybami [podstawowe]
~możliwość poruszania wodą, formowania z niej kształtów (brak ograniczeń)
~umiejętność zesłania potężnego gradu, którego lodowe kule spadają wprost na przeciwnika (raz na 5 postów)
~możliwość zmienienia skupienia wody (raz na 10 postów)
~tworzenie przed sobą lodowej ściany, chroniącej przed ciosami przeciwnika (raz na 3 posty, czas działania 2 posty)
~możliwość wywołania potężnej fali, która staje się poważnym problemem dla wroga (raz na 2 posty)
~wodne więzienie - zamyka przeciwnika w wodnej kuli, z której nie może się wydostać (raz na 5 postów, czas działania 2 posty)


Z i e m i a

Ziemia to atrybut przede wszystkim siły oraz potęgi natury. Istoty o tym żywiole są nierzadko masywne oraz pozornie gruboskóre, gdyż w rzeczywistości to głównie stworzenia dość wrażliwe, a także i oddane wiernie swoim przyjaciołom, bądź wspólnikom. Magia ziemi polega przede wszystkim na przenoszeniu i manipulowaniu blokami skalnymi, które można również wykorzystać jako środek transportu. Ziemia jest jednak mało skuteczna w przypadku walki z powietrzem.

Umiejętności:

~wyczuwanie istot, obiektów znajdujących się pod ziemią [podstawowe]
~niezwykłe umiejętności wspinaczki, ponadprzeciętna wytrzymałość [podstawowe]
~zdolność poruszania blokami skalnymi, przenoszenia ich, wykorzystywania w celach przemieszczania się (bez ograniczeń)
~tąpnięcie - uderzenie twojej stopy powoduje zachwianie się przeciwnika i przy odrobinie szczęścia zwala go z nóg (raz na 2 posty)
~kamienna skóra - twoje ciało staje się twarde niczym głaz i jest niewrażliwe na ataki przeciwnika (raz na 3 posty, czas działania 2 posty)
~więzienie podłoża - nogi Twojego wroga grzęzną w ziemi, co sprawia, że nie może się poruszać (raz na 5 postów, czas działania 1 post)
~możliwość wywołania kamiennej lawiny, która spada w kierunku przeciwnika (raz na 10 postów)
~umiejętność stworzenia kamiennego kręgu który zgniata przeciwnika (raz na 6 postów)


P o w i e t r z e

Powietrze symbolizuje wolność oraz swobodę działania. Istoty o tym atrybucie są z reguły towarzyskie i podchodzą do siebie z dystansem. Wspaniale latają i wznoszą się w przestworza, mają również doskonały wzrok, dzięki czemu dobrze widzą z dużej wysokości. Są uodpornione na niskie ciśnienie panujące w górach, dlatego nierzadko preferują tereny bardziej wyżynne, niż płaskie równiny. Magia powietrza jest magią szybką oraz silną, jeśli się ją oczywiście odpowiednio wykorzysta. Polega głównie na manipulacji wiatrem. Taktyka powietrza niezbyt się jednak sprawdza w przypadku istot o atrybucie mroku.

Umiejętności:

~lot [podstawowe]
~doskonały wzrok, któremu niemalże nic nie uniknie [podstawowe]
~sterowanie podmuchami wiatru, ich natężeniem oraz kierunkiem (bez ograniczeń)
~zdolność stworzenia w ręce powietrznej kuli, która może być wykorzystana jako broń i rzucona w przeciwnika (raz na 2 posty)
~wywoływanie tornada (raz na 10 postów)
~stworzenie wiatru przyspieszającego ruchy postaci (raz na 3 posty, czas działania 2 posty)
~powietrzna bańka chroniąca przed atakami (raz na 3 posty, czas działania 3 posty)
~wystrzelenie 5 pocisków z wiatru o dużej sile (raz na 5 postów)


M r o k

Najbardziej tajemniczy ze wszystkich żywiołów. Utożsamiany z przemijaniem, destrukcją, sennymi koszmarami, a nawet i śmiercią. Stworzenia o atrybucie mroku bywają niemiłe i zamknięte w sobie. Potrafią widzieć w ciemności i dostrzegać tym samym rzeczy, których inni nie będą w stanie zauważyć. Magia mroku opiera się na dość trudnych zaklęciach. Ten żywioł jest najbardziej powiązany z czarną magią, dlatego należy uważać, stosując zaklęcia. Na mrok najbardziej odporny jest ogień.

Umiejętności:

~widzenie w ciemności [podstawowe]
~widzenie ukrytych duchów, istot pod wpływem czaru niewidzialności [podstawowe]
~zdolność bycia niewidzialnym (bez ograniczeń)
~tworzenie cienistej kuli, która jest skuteczną bronią (raz na 2 posty)
~miotanie promieniami ciemności(raz na 5 posty)
~wytworzenie mrocznej tarczy, która skutecznie chroni przed atakami (raz na 3 postów, czas działania 2 posty)
~wywołanie ciemności wokol siebie(raz na 10 postów, czas działania 5 postów)
~cienista pułapka - przeciwnik znajduje się w niewidzialnej klatce (raz na 4 postów, czas działania 2 posty)


Ś w i a t ł o

Światło symbolizuje mądrość oraz przenikliwość. Istoty o atrybucie światła są bardzo inteligentne, co często wykorzystują w przypadku walki oraz życia codziennego. Magia światła to głównie oślepianie oraz tworzenie iluzji dezorientujących przeciwnika. Niektórym może wydawać się ona słaba, lecz dobrze wykorzystana może stać się niezwykle groźna. Magia światła jest tak samo skuteczna w każdym przypadku.

~swoboda, lekkość myślenia [podstawowe]
~odporność na oślepiające promienie [podstawowe]
~miotanie wiązkami światła (brak ograniczeń)
~możliwość stworzenia świetlistej kuli, którą można rzucić albo uderzyć w przeciwnika(raz na 2 posty)
~tworzenie świetlnej bariery, chroniącej przed ofensywą wroga (raz na 5 postów, czas działania 2 posty)
~wytworzenie iluzji swojej postaci (raz na 5 postów, czas działania 2 posty)
~wywołanie rozbłysku słonecznego który powoduje deszcz promieni światła raniący przeciwników (raz na 10 postów)
~rozblysk swiatła oślepiający przeciwnika (raz na 4 posty, czas działania 2 posty)

Ostatnio edytowany przez Zarroc (2012-05-18 16:40:23)


A może chciałbyś mnie lepiej poznać?

http://s5.ifotos.pl/img/woepng_rxenprq.png
Userbary na innych stronach, gdy jest to zgodne z regulaminem, mile widziane. ;]

Offline

 



Nasz banner: zapraszamy do wymiany!

Image and video hosting by TinyPic



AXIS MUNDI


Aida 40893145
Zarroc 8211873

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rodzina.pun.pl www.klanasc.pun.pl www.ekonomik.pun.pl www.evermore.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl