System prowadzenia walk musi być ujednolicony i spisany, gdyż bez tego zapanowałby ogólny chaos. Walki odbywają się zazwyczaj bez udziału Mistrza Gry bądź narratora, dlatego konieczne jest, aby każdy gracz zapoznał się z ogólnymi regułami, które w końcu bardzo łatwo można zrozumieć i stosować w praktyce. Poniżej przedstawię ów mini-regulamin i zarazem poradnik do przeprowadzenia dobrego pojedynku.
Po pierwsze:
Airzel podbiegł do Deriona i zadał mu dotkliwy cios swoim umięśnionym ogonem, przez co przeciwnik upadł na ziemię. Smok zacisnął więc swoje szczęki na szyi wroga i zabił go.
Takie pisanie jest niedozwolone! To drugi gracz decyduje, czy jego postać jest zdolna odeprzeć/przeżyć atak, bo w końcu on za nią odpowiada. Pamiętaj!
Po drugie:
Podsumowuj czas działania aktywnych czarów i pozostały czas do użycia tych, co zostały wykonane. Podawaj również swoje obrażenia. Pozwoli to lepiej panować nad walką i po krótce streścić jej przebieg. A jak to zrobić?
To jest przykładowa treść ruchu podczas walki, w celu pokazania jednej z zasad pojedynkowania się.
--
Pozostały czas do użycia płonącej kuli: 3 posty; czas do zakończenia działania ognistej tarczy: 1 post.
Odmrożona lewa łapa.
Po trzecie:
Jeśli widzisz, że ktoś łamie regulamin, niezwłocznie powiadom o tym kogoś z administracji!
Offline