Niedawno zjawił się na targowisku zupełnie nowy kupiec. Wszyscy zwą go Handlarzem Cudów i to pewnie nie bez powodu. Jego stragan wiecznie świeci się różnymi kolorami. Pomimo niedługiego wcale czasu trwania owego sklepu, kupiec zyskał już bardzo wielu klientów. Ma on bowiem do zaoferowania... wróżki. Wzmacniają one moc atrybutu oraz dają nowe udogodnienia. W dodatku większość z nich jest miła oraz przyjacielska.
A Ty, chciałbyś mieć może jedną? Zapłać 10 000 sztuk złota, a któraś z nich będzie Twoja!
D o s t ę p n e w r ó ż k i
~Ignis, wróżka ognia - ma niezwykle impulsywny charakter i często się złości. Czasem ciężko ją uspokoić, jednakże zawsze jest oddana swojemu właścicielowi.
Twój ogień jest niemożliwy do zgaszenia przez wodę na czas 2 postów.
~Liqua, wróżka wody - spokojna oraz opanowana. Niepoznana do końca, kryje w sobie wiele tajemnic. Nigdy nie wiadomo, czego można się po niej spodziewać.
Niweluje nieskuteczność ataków przez 2 pierwsze posty w walce.
~Dora, wróżka ziemi - silna zarówno psychicznie, jak i fizycznie, oczywiście jak na swoje niewielkie rozmiary. Niezwykle odważna oraz honorowa.
W przypadku wroga o żywiole przeciwnym, zwiększa jego czas ponownego wykorzystania umiejętności o 1 post.
~Onix, wróżka powietrza - wesoła towarzyszka, świetnie poprawia humor zmęczonemu walką wojownikowi. Bystra, można nauczyć ją wielu rzeczy.
Gdy wróg ma atrybut przeciwny, zwiększa czas działania Twoich zaklęć defensywnych o 1 post.
~Candelle, wróżka światła - zawsze będzie oświetlać Ci drogę, doradzając właściwe decyzje do podjęcia. Niesamowicie mądra, o przenikliwym umyśle.
Twoja obrona jest niemożliwa do przerwania podczas działania czaru.
~Shade, wróżka mroku - zamknięta w sobie, lubi zaciemnione miejsca. Czasem ucieka z nie wiadomo jakiego powodu, lecz zawsze wraca. Niezbyt komunikatywna.
Zmniejsza czas działania defensywnego czaru postaci o atrybucie ognia o 1 post.
Offline